بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


کمیته انضباطی خودش رو گیر آورده یا هواداران استقلال را!؟

استقلال _سپاهان

اسماعیل حسن زاده ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: خود من به عنوان ناظر انضباطی در بازی استقلال با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور داشتم. در 20 دقیقه اول بازی رفتار هواداران استقلال به حدی خوب بود که مد نظر داشتیم آنها را در کمیته انضباطی تشویق کنیم ولی پس از اخراج خسرو حیدری به دلیل فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک علیه داور و محمدرضا خلعتبری بازیکن سپاهان به این نتیجه رسیدیم که نه تنها نباید آنها را تشوبق کنیم، بلکه باید مورد تنبیه قرار گیرند.
 وی ادامه داد: ضمن اینکه از خلعتبری هم به دلیل خویشتنداری که در قبال توهین‌های هواداران استقلال از خود نشان داد، تقدیر و تشکر خواهیم کرد. در حال حاضر بحثی که مطرح شده این است که خلعتبری در اردوی تیم ملی در کویت برای رسیدن به بازی با استقلال تمارض به مصدومیت کرده است. حتی سرمربی تیم استقلال هم در نشست خبری بعد از بازی در این خصوص گفت "باید به شرافت خلعتبری تبریک گفت" و به نوعی این بازیکن را تحقیر کرد.

بزرگترین پیروزی:
آقای حسن زاده بزرگوار! امیر قلعه نویی تیکه انداخته بود نه اینکه از خلعتبری بخاطر شرف نداشته اش تشکر کرده باشه!
در ضمن
رئیس کمیته انضباطی چرا در موردعلت آن حرکت خسرو حیدری یکی از آرام ترین و با اخلاق ترین بازیکنان چند ساله استقلال درزمانیکه اصلا بازی در جریان نبود و در برابر خلعتبری عکس العملی نشان داد صحبتی نمی کند؟یعنی حیدری بدون دلیل با خلعتبری درگیری پیدا کرده بود!

واقعا خودتون را به نفهمی زدید یا واقعا مافیای فوتبال وجود داره و دفترشان هم در فدراسیون فوتبال می باشد!
خودتون رو گیر آوردید یا ما هواداران استقلال را!تا دقیقه 20 می خواستید استقلال را تشویق هم بکنید!به یکبارهواداران استقلال بخاطر اخراج حیدری از کوره در می روند و مستوجب تنبیه شدن میشوند!علت تحریک تماشاگران چه کسی بوده!چطورآرش برهانی را به دلیل تحریک کردن تماشاگران بخصوص هواداران تبریزی 3 جلسه محروم می کنید،اما بازیکنی که همانند بازی رفت در اصفهان بازی رو به جنجال میکشه و باعث اخراج یک بازیکن با اخلاق دیگه به نام جواد نکونام میشود می خواهید تشویقش کنید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 1 / 1392برچسب:کمیته انضباطی,محرومیت تماشاگران بازیکنان استقلال,مافیای فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com